hej kåmpisar!

hallåå! gör en liten snabbis idag!
Jag har jobbat jätte mkt nu i 3v. har både jobbat vecka och helg så nu är jag heelt slut.. behöver vila upp mig känner jag. men vad gör man inte för att tjäna $!? Förra helgen var vi ut iafl, jag emma anna och lovisa. Jag hade haft sån sjuuuuk tandvärk pågrund av min helvetesvisdomstand. så jag orkade inte med hela kvällen.. utan jag och lovisa stack hemåt när dem andra skulle dra på krogen.. Fy fan det var nog den värsta resan jag varit med om.. Först hoppar vi på heeelt fel buss så vi hamnar långt ut åt helvete. som tur var hade lovisa internet på mobilen. så vi fick reda på att nästa buss inte gick förens om 40min och skulle vi försöka gå hem så skulle det ta 50min!! Så vi tog en taxi in till jernbametorget för att ta en annan buss därifrån hem. Taxin kostade 500NOK!! och det skulle bli närmare 1000 att åka hela vägen hem. vi tog en buss där vi visste att vi skulle byta buss så det gjorde vi, men den åt fel håll... :( så vi fick oss en till åktur för att sedan vänta på att bussen vände och åkte hem.. DET var våran kväll.. suck.. tog oss 3timmar att ta oss hem...
I helgen var vi ut igen med ett par tjejer som vi träffade på en fest förra helgen, men nu gick vi verkligen ut för att gå på krogen och dansa. och det gjorde vi minsann oxå. Dansade på borden och hade skitkul. tills alla fjortisar kom, som bara står o skriker.. ÅÅÅH. så vi gav upp vid typ 3 och drog hem. Så igår jobbade jag från halv 4 till 23. Hela denna veckan ska jag jobba 15-23. så vill ni prata med mig så får ni gärna ringa vid 12tiden. :) Och i helgen hoppas jag att jag får vara helt ledig. hade varit skönt.. Den 17:de får jag lön, för både november och december + att det är halvskatt på det jag tjänade i november, så jag hoppas på en riktigt fet lön. :)
Den 19:de kommer jag hem för er som inte visste! :D Längtar så jag spricker snart, ska få träffa några underbara människor och fira julafton och min födelsedag eftersom jag sticker hem igen den 23! eftersom jag jobbar alla röddagar och mellandagar.. men kommer vara ensam här till den 26, o det suger!

Men nu ska jag äta frukost och mysa lite innan det är dags att dra till jobbet. :)
Hade bäst mina älskade vänner :*

xoxo

Kommentarer
Postat av: Mammi

ASG den resan går till historien !!!=)=) var ju i och för sig när en upprepning fast VÄRRE när du skulle flyga till Oslo sist ;)

2013-01-04 @ 12:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0