helgens söderhamnare!

Yoo! 
Julafton o allt, men det har jag redan firat så whata fuck lixom! I torsdags var jag med ida i gävle och handlade julklappar och kläder, drog hem o packade paket sedan drog vi på bio och kikade på Hobbiten 3D. efter det drog vi på donken... hahah.. Fredagen tog jag en liten sovmorgon och slog in paket, jesper hälsade på en snabbis å. sedan kom mamma hem och vi drog och handlade massa innan vi drog hem och fixade hemma eftersom vi skulle få besök på kvällen. Hela tjocka släkten, både på Johnnys sida och Mammas sida kom för att fira min tidiga födelsedag. Jätte kul att alla kunna komma. :) Lördag drog jag ut till pappa för att ha ett litet jultåg med hästarna. Super mysigt, vi körde lilly och hade kotten som handhäst. vi spökade ut båda hästarna. drog hem och fixade mig för att sedan dra till farmor o farfar för att fira julafton där. hade en jätte trevlig kväll, med massa braiga julklappar. 
Igår skulle jag ta tåget ifrån söderhamn till arlanda, vi hann precis till tåget när det egentligen skulle ha åkt, men det var 15min sent, phuu! :) Sen väl på arlanda så hade jag 9 kilo övervikt  på bagagetoch fick punda ut 700 spänn. Wiie.. Tack alla för så tunga julklappar/presenter.. ;) haha. Sedan tog jag flygtoget och tunnelbanan hem. jag var hemma redan vid halv 9 på kvällen, så det gick ju fort. skypade lite sen gick jag och lade mig. :) 
Idag har jag jobbat, från 8-16 med 100%.. ;) inte klagar jag e! hunnit durrat och lagat mat, sen har jag legat i soffan och myst med lite vampire diaries. :D här firar man inte jul e.. haha. ;) Imorgon jobbar jag 15-23. ;) 


Älskar den här bilden, Ida med Nemo och Olle i sängen när vi slog in julklappar. sikken familj.. ;)



IKEA MAT! som jag längtat, mummss!


SötOlle, mitt hjärtaa. <3


Lilla kotten efter en lång tur, han vart trött lillbubben! <3


Hahaha, här ser ni lilly och vagnen! Ska det vara så ska det vara! ;) 


Lillys ass! ;)
XOXO! 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

hi hi söta foton <3
Trots all stress & trånga kalas så vart det ju bra ändå =) Kram

2013-01-04 @ 12:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0