Dålig uppdatt!

Helloo.
Sorry för sämst uppdatering men har varit heeelt slut efter jobbet och haft mkt att göra.. :)
Kan väl börja med att säga att jag jobbade måndag,tisdag och torsdag 08-16 sen på onsdag och fredag var jag ledig eftersom jag jobbade lördag och söndag. :) I onsdags stack jag, anna och emma till ikea i billingstad för dem skulle på interjvu där sen gick vi där nästan hela dagen och mööööös och handlade. Vi hittade pepparkaksdeeeeg! Super gott! I fredags hade jag egentligen en ledig dag, mennnnn emma lyckades övertala mig att jobba med henne. Vi var på by porten och hade en marknadsundersökning med knäckebröd.. skitseg dag eftersom nästan inga kom till oss. men vi fick dagen att gå iafl! Sen på kvällen kom lovisa hem till oss och vi käkade mat och gjorde brownies och soffmös. :) på lördag så städade jag och lovisa lägenheten och grejjade på innan jag stack på jobbet, 15-21. Idag har jag jobbat 10-17 och idag var nog en av de mest fullspäckade dagarna jag varit med om! Det var människor hela tiden som var och handlade och alla skulle ha mat så det komm ruscher typ hela tiden! Helt galet, men kul! :) dagen gick superfort på grund av det och det är ju skönt! Fick sån himla huvudvärk på slutet eftersom jag gick och spännade mig hela dagen.. Nu har jag lagat mat till mig och tjejerna, skitäcklig carbonara blev det! haha, inte mitt fel! normännen som inte kan göra "påsmat".. ;) har hunnit tagit mig en durre och nu vill jag bara ligga i soffan hela kvällen..
Till veckan blir det jobba 7-15 och ska försöka hinna med att träna dem flesta dagarna. :) jag och emma provade på stepp i veckan, det var skitkul men apjobbigt! Perfekt.. ;)
Har fått mitt nya bankkonto på DNB så nu ska bara lönen komma så jag får använda den ordentligt.. ehe.. ;)

Saknar er där hemma! hoppas ni har det lika bra som mig, om inte bättre?! ;)

xoxo!

Kommentarer
Postat av: Mammi ❤

Du e så dutti❤ vi längtar tills du kommer hem ❤

2012-11-27 @ 22:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0