Det blir värre!

Nu kommer ni bli besvikna.. ;)
Tänkte bara berätta för er att det kommer inte bli så värst mycket bloggande nu eftersom min dator har packat ihop. och det funkar inte att blogga genom mobilen. SUCK. känner mig rätt så jävla handikappad. Så förhoppningsvis kommer jag köpa mig en ny när jag får lön. men det är ca 3v dit!
Jag har jobbat mån, tis och idag är jag ledig. jag tror jag ska gå lite på stan och kika om det finns nå roliga julklappar! :) på torsdag jobbar jag och efter jobbet så blir det arbetsmöte och sedan blir vi bjudna på mat.. så jag och martine har planerat att ta oss något att dricka till.. eftersom på fredag är jag ledig. ;) ska jobba i helgen, det blir min första gång jag kommer jobba helt själv.. spännande. på lördag har vi planerat en utgång, det var så sjukt kul senast, så vi kör på samma stil igen.. skriver ut på svenskar i oslo och frågar efter fest! sen drar man bara på en randomfest. skitkul! Sen på söndag börjar jag jobba 12-23 så det är inte så farligt.. :)
Till veckan ska jag börja jobba fast och ensam eftersom maria slutat då! Spännande! och på måndag ska jag på brannsikkerhetsmöte, vi ska gå igenom vad vi ska göra vid ev rån och brand mm.. Värsta är ju att det är på norska.. så kommer väl fatta hälften.. haha..
Men nu blir det frukost på soffan! Idag är det super fint väder ute, det ser lite kallt ut, men solen är framme!

Jag tycker att ni alla ska skaffa skype så vi kan prata gratis! Lägg till mig, steffisundgren! :)

Vi hörs kanske innan jag skaffat mig ny dator..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0