Har fått jobb!!

Hej alla söta! :D Idag har varit en bra dag! jag åkte tåg mot asker för en arbetsintervju på Statoil. dem hämtade upp mig på tåg stationen och vi åkte till Statoil. Det kändes inte som en vanlig intervju utan vi snackade på och skämtade om det mesta och skrattade. sedan visade dem mig runt på stationen och berättade en massa information som jag behövde veta. Sedan skjutsade han mig till tåg stationen och han gav mig sådana lovord att jag var så trevlig. Åkte hem och sedan drog jag, Anna och Emma till Ung info för att söka jobb. Sedan drog vi och handlade och ögonshoppade... vi måste leva snååålt!

Nu fick jag faktiskt reda på att jag fått anställningen på Statoil som är fulltid och är på skift! :D UNDERBART!!
Så nu har jag både fastantställning och en lägenhet! hur mycket levererar inte Oslo då!? Ikväll vill jag gå ut och kika på stan vart folket hänger, kanske ta en firar grogg eftersom vi alla tre har fått jobb! :D Men dem vill ha en filmkväll med chips och dipp.. jag vill ha sprit och dans... ;) undra om jag får dem att tänka om? I'll give it a try!
Har iafl ett nytt norskt nr om ni vill använda det, 96839668.
Hör nå mer snyggingar!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Du är bäst!!! Kram från oss alla!!!!

2012-11-02 @ 20:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0