Helgen

Tjaa. I söndags orkade jag inte skriva någe på bloggen för vi var så jävla bakis och igår kom jag hem så sent ifrån jobbet.
I lördags var vi och käkade på en resturang som fortfarande hade uteservering med värme aggrigat så man kunna sitta där utan att frysa! jag och emma käkade en varsin 150kr pizza...... och anna en sallad.

Godmat

Sedan stack vi hem och fixade oss inann vi drog på fest på grünnerlökka hos helt random sköna människor. En riktigt lyckad förferre måste ja säga. sedan drog vi vidare in mot stan för att testa nattlivet. Vilket resulterade i 30min kö och en timma på krogen.. ;) det var sjukt fullproppat så det gick knappt att röra sig på dansgolvet. Men kuligt hade vi. tror kl blev 5 innan vi kom hem och typ hela söndagen låg vi på rummet ungefär.. vi var så sjukt bakis. men mot kvällen stack jag och emma ut på en promenad och köpte lite godis.. ;)

Emma, Anna och cecillia inne på Trumpeten.




Igår jobbade jag från 12- 20 och det gick riktigt bra faktiskit. känner att jag blir allt mer säker i kassan och föstår m,ig på norska allt bättre. Idag kör vi samma tider. :) Samt att idag så har jag registrerat mig på ett stort gym (elexia) för att verkligen kunna komma igång med träningen! It's now or never! :)

Som det ser ut just nu så kommer jag kanske komma hem den 20:de dec till 23 ifall ni skulle vilja ses! :D
Hörs snart igen!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0