Helgensss

yo bro!

I fredags bestämmde vi oss för att börja på att flytta in i lägenheten. jag slutade kl 4 och var på anker kl 5 då käkade vi sedan började allt packande. Alla kläder, saker, täcken, köksredskap, mat, skulle med i Ikeakassar........
det började med att jag gick med en smockfull bag, dataväskan och en ikeapåse själv sedan delade jag och emma på en ikea kasse med matgrejjer i. Det var inte det roligaste jag varit med om eftersom vi var tvungen att åka först trick, till jernbanetorget sen gå där och ner till T-banan och sedan åka 5 min där och sedan gå med kassarna i ca 5min + att vi bor på 5:te våningen med ingen hiss!!. Det kan ha varit det värsta jag varit med om. FYFAN vad ont det gjorde.. :( vi fick dit det iafl, sedan åkte vi tillbaka och hämtade ennu mer väskor och kassar. Vi var helt slut.. Vi gick o lade oss dirr typ!!
På lördag morgon så sov jag en bra stund eftersom emma o anna skulle iväg på morgonen och söka jobb, sa dem.. kliver upp och där satt dem, i soffan.. snacka shocken. haha. Vi tog det lungt, packade upp allt och fixade med kläder och käkade en brunch! efter det drog vi iväg och storhandlade så det ska räcka hela veckan. :) sjukt jobbigt det med men skönt att det är gjort. sedan satte vi igång att laga lite tacos då vi bjudit hem cecilia på tacos, en tjej anna lärde känna på en kurs. Vi mös som fasiken med tända ljus, massa mat, musik och en maaaaasssa skvaller... Sedan kollade vi på film.
Söndag morgon och vi hade en mysdag.. Först käkade vi brakfrulle ihop och sedan drog jag och emma och tränade på elixia. Ett skitstort och snyggt gym, med det mesta! fräscha nya träningsreddskap.. ;) Vi körde lite mage och rygg. :) Sedan käkade vi merraaaaa tacos och kikade på dem två sista filmerna av twilight. MYS!
Idag har jag jobbat  från 8 till 16. kom hem kl 17 och så käkade vi lite hemmagjord pyttepanna. sedan drog jag o emma till elixia och tränade boxning det var skönt att få träna lite. nu sitter jag i soffan och snackar med lovisa i telen! ;)
Nu blir det durren sen sova!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0