Mina fötter dödar miiiig!

Hej fans, farmor o farfar och alla andra gökar!

Igår och idag har jag jobbat från 0700 till 1500 och är fortfarande under upplärning och kommer vara det tills fredag. kliver upp 0450 på morgonen för att hinna med... den 3dje december ska jag på en utbildning som alla som ska jobba på statoil ska gå. En kurs om brand och säkerhet. Under dagarna så har vi gjort matbröd/bullar/pölse o hamburgare. Alla dagliga sysslor som att städa och plocka i butiken, fronta varor och stå i kassan. Men idag var en riktigt seg dag, vart inga direkta ruschar. Har inte fått mina jobbskor än så jag går runt i mina svarta kängor och det gör alltså riktigt ont... får stå och stampa redan innan kl 12! hoppas skorna kommer imorgon.. annars får jag springa runt utan skor.. . ;) Och btw så var vi med om en smitare idag! En gubbe drog utan att ha betalt bensinen! vi vet inte om han var dement eller om han gjorde det med flit. vi fick reg nr iafl!..
På vägen hem på tåget så höll jag på att somna på tåget, är så sjukt trött.. ligger just nu i sängen och väntar på att emma ska komma hem ifrån jobbet så vi kan äta middag! mina fötter dunkar... :p
Och jag ska jobba under jul, mellandagarna och nyår.. kommer kännas sjukt konstigt att inte tillbringa julen med familjen.. men när lönen kommer så blir ju det en fiiiiiin julklapp till mig själv. ;) Så ni som känner er manade att komma till Oslo och fira jul med mig, komförfan! ;)

Imorgon och på fredag blir det jobb, 0700 till 1500.
Hööörs! saknar er därhemma, hoppas ni gör detsamma! puss till er.

xoxo 

Kommentarer
Postat av: Mammsen

❤❤ skitunge !!! INTE komma hem till jul 😢😢
Men ok.. Du kommer att tjäna fina NOK & vi får sända en STOR julklapp fylld m svenska julgodisar & pussel , så får vi köra med webbcam på julaftonen. Vi saknar dej ! Kram

2012-11-07 @ 20:22:02
Postat av: Anonym

Ja om jag hade en webbcam så skulle vi kunnat ha gjort det....

2012-11-08 @ 16:59:01
Postat av: Kine Marika Koontz

Saknar dig jätte mycket! Men tycker att det är super roligt å läsa att du har det så bra!
Stor kram.

2012-11-25 @ 11:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0