glaaad!

Idag känns som en super dag! Men den började lite stressigt! Jag och emma var ute och gick en sen promenad igår och bestämde oss för att åka till gymmet till halv 10 på morgonen. jag hade glömt ställt klockan men som tur var så smsade emma mig vid typ kvart i 9 så det var bara kasta på sig grejjorna och i med lite flingor sedan var det att dra iväg! det var bara vi på gymmet och en tant. Super skönt. Vi startade upp med att gå på bandet sedan ökade jag och började jogga, och joggade i 7min. Jag som alltid hatat att jogga/springa, är mer av en ut och gå brud. så jag var riktigt nöjd att jag övertalade mig själv till att göra det. sedan körde vi mage, med situpps, planka och maskiner. det var ruggigt skönt att träna på morgonen.Nu blir det plugga men Ikväll blir det kickboxning!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0