goddagens!

Hejj! Idag är en sån där super bra dag igen, mitt humör är på topp, trotts vädret! Igår blev det kickboxning, men fick ta det lungt med slagen då jag gjorde illa lillfingret på förra träningen.. suck.. 
Inatt har jag sovit så j*vla skönt, första gången på jättelänge!! Var lite jobbigt att kliva upp tidigt imorse, sängen var ju så himla skön.. Men det var ju dags för gymmet! Jag solade sen sprang jag lite och sedan körde vi ben. det kommer bli jobbigt att gå i trappor imorgon.. ;) imorgon kör vi på armar.. haha.
Men ikväll kommer bästa Andréa hit så vi ska filmmysa med lite gotta och jag funderar på att ta ett glass virre, måste ju lära mig att dricka det någon gång.. Men det ska bli supermysigt! länge sen vi gjorde något sådant!! :)


Bild ifrån kickboxningen.


För er som inte hört den här låten, Den är ruggigt bra att springa till!!
http://www.youtube.com/watch?v=1hH9ObJQAqc

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0