Guldfisken här!

Tjeeeenaaaaaa.
Minns inte allt jag gjort sedan jag bloggade senast, men vet att jag hunnit med en del.. ;) gymmat, prommenerat, hästat mig och sånt. Jo, jag var på hudikmarknaden och lyckades få med mig stina i "batman", ä man int' kung så säg! Men idag har jag varit och kört galopp/trav intervaller med ponnyn och natalie, vilket var kul. det var ett tag sedan jag körde. och även hunnit gått en timma med emma. Imorgon blir det ett tidigt gympass och blir troligtvis mage. fixa läxor så jag kan få mitt betyg sedan blir det även ett 90 min kickboxningspass på kvällen! älskar att träna, att jag inte kommit på det tidigare?! :)
har äntligen beställt riktiga träningsbyxor oxå, vilket behövs när jag börjat på och träna som man gör!
Mennnnn hare tills nästa gång!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0