Idag kör vi på en snabbis!

Snabbisar är bra, och trevliga ibland. ;) Så därför ger jag er en idag!
Andréa sov hos mig ikväll, vi tog oss något glass virre, spelade kort och kollade på film och bara mööös! så som bara vi klarar av! Har hunnit med att tränat en timma idag, vart armar. Nu har jag tittat på lägenheter i norge. Satan vad fina det finns! har hittat några stycken som verkligen skriker att jag ska bo där. SYND bara att den där förbannade jävla depositionen ska var så innihelvete höga!! (jag svär inte..) blir galen, hur ska man ha råd?! Om någon vill ge mig ett snabbjobb eller hjälper mig råna en bank får gärna höra av sig.. ;) Är så jävla pepp på att dra iväg, ska bli så skööönt att slippa den här staden, stackars er som stannar kvar säger jag, det finns ingen framtid här!!
Gäller att testa på och uppleva medans man är "ung". haha 
Imorgon ska jag ta mig en vilodag ifrån träning. men har kalas mkt att göra imorgon, BLIR FINT! ;)

xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0