Kickboxning

idag har jag varit totalt ur form, seg, trött och skallebank.. kollat på gossip girl och kikat lägenheter i oslo! finns väldigt många lägenheter, men de är skyhöga depositioner.. Jaja, bara att leta vidare är ju trotts allt om ca 7v kvar innan man åker. Men det gäller att kika hela tiden så man inte kommer dit utan boende..! Men ikväll var det kickboxningsdags! Åh, jag längtar efter varje gång! hellst skulle det få vara träningar varje dag. Idag körde vi mkt pulsökande övningar, mer snabbhet än styrka, vilket jag behövde idag. vet inte om kroppen är på väg att balla ur eller om det beror på dieten? Var iafl seg och fick mjölksyra nästan på en gång. Men det är så otroligt skönt att ha tränat, när det pirrar i hela kroppen, fingrarna skakar och man är mojsig. Ikväll kommer jag sova sköööönt! Imorgon blir det en springtur, MÅSTE göra det nu, sen kanske en promenad och en massa hästar! :)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0