men ojoj!

Idag blev det upp 8 och iväg till gymmet kl 9. Idag stod mage/rygg och axlar på programet. kul träning och jobbig som tog 2h, avslutade med 20min solning. drog hem bytte om sedan kom hovslagaren, så var där och höll han sälskap och såå klart snackade skvaller.. ;) skyndade mig hem och hämtade Caesar för vi skulle vara hos vet halv 3. sen blev vi sittandes där i 45min innan vi fick hjälp. Drog hem och vidare mot Hallberg för att hålla en ridlektion för tova, idag tränade vi på kontakten mellan hand och mun, samt att få upp tummen! otroligt svårt att bryta en sådan vana som handen.. vet själv.. :) Hem kasta om kläder och iväg på storshopping med mamma.... gaaaah.. Nu sitter jag i soffan med röödfärg i håret! sen blir det slänga sig i durren för att sen kanske dra in mot stan en sista gång idag. Fullt ös, vilket är kul!
Imorgon blir det fullt ös, fast på ett annat sätt, det blir tranan med stina.. haha, så är det någon som kör imorgon, hör av er!

citygym

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0