såvart'e.

Igår blev det en mysig skogsprommenad på en timma och en kvart med emma och hilda innan jag drog iväg till grannstallet och hjälpte tova med lite ridning. Vi körde övergångar och halter för att få ponnyn lydig och för att rida på rätt sätt i övergångarna. Sedan körde vi galoppfattningar ifrån trav. vilket dem båda klarade superbra och både ponny och ryttare var trötta o svettiga och förhoppningsvis några lärdommar till! :) Efter det blev det hem en sväng och käka innan jag drog vidare till pappa för att skjutsa natalie på hoppträning på ringnäs. kul att sitta och kika, men nog sprätter det lite i kroppen på en själv oxå.. kom hem sent och somnade dirr.
Idag har jag varit till stan och gått med emma i en timma, sedan var vi och köpte gymkort på citygym. Det är så otroligt skönt att vara igång med träningarna igen, man blir så himla pigg o glad, sen sover man bättre på kvällen! så jag är super taggad, imorgon kör vi första träningen. Nu ska jag laga lite mat, sen sticka och hämta mormor då vi ska iväg till pappa eftersom ett medium kommer till han och ska försöka få bort alla andar därifrån då dem börjat härjat väldigt mkt där tydligen. jag har inte blivit påverkad av dem, men jag bor ju inte där heller. Men det ska bli spännande, aldrig varit med om något sådant tidigare så. :) Sen får vi se om man kanske ska tömmköra lilla kotten idag igen!

En trött och nöjd olle får visa dagens bild.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0