sömniiig

Godmorgon! Idag var jag kanontrött så jag testar på ett tidsinställt inlägg!
Ligger just nu i sängen och kör ett tidigt inlägg.. ;) eftersom jag ska mot af på möte straxt och sen vidare mot undersvik denna helg igen så fick jag kliva upp och packa mina saker och fixa lite.
Men igår kom jag på att helvete vad tiden rinner iväääg!! nu på tisdag börjar vi våran grupp på af för att bli norrmän i slutet av okt! 4 bruuuudar i en lgh, kan det bli bättre?! ;) shit, trodde i mitt egna lilla huvud att det var MINST en vecka kvar men nej.. har så sjukt mycket jag ska göra innan jag ska åka!! ex så ska jag till kotknäckaren, tandläkaren, ung, måla transporten, fixa körvagnen, fixa garaget, och fixa garage till min bil, ställa av den.... :( alltså, blä.. och tandläkaren är prio 1!! eftersom jag blir 20 i norge så måste jag väl dit nu och kolla och kanske kirra.. what's up whit that lix?!
Men är det någon som vill umgås med mig i undersvik så vet ni hur ni når miiiig gullungar.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0