taskig update...

hejj snyggingar!
Anledningen till att jag inte har uppdaterat er ordentligt beror på att jag har spenderat min helg i underbara undersvik och där fanns det såklart inge internet och jag försökte uppdatera med min mobil, men fattade mig inte på det riktigt.. haha.
Jag har iafl varit där och tagit hand om ninas djur, vilket har gått väldigt bra. :) 12 hästar, varav 7st skulle in på natten och 4st gick ute dygnen runt. inga problem alls. sen hade jag ju såklart nestor med mig. Som tur var så hade jag underbara Lovisa hos mig på fredag till lördag. vi käkade och mööös med gossipgirl! kanon mysigt.
I onsdags fick jag reda på att jag verkligen ska åka till norge i slutet av oktober, jag och mina bruuuudar! Hur stört kommer inte det bli då?! :D
Så nu måste vi planeeeera, kirra lägenhet och jobb, men af har ju någon grupp till oss söderhamnare som ska tiill norge så då får vi hjälp med allt sådant. ska bli sjukt bra och kul.
Sen i onsdags så var jag och mina norge brudar och käkade planka på tranan och kollade på fulla dryga människor medans vi var nyktra. haha! rätt kul att se alla fjortisar skämma ut sig. ;) men vad fan vet jag vad jag gör när jag är full ?! ;) hi hi..
Imorgon ska jag ta mig själv i kragen och göra det jag borde gjort för månader sedan. Sen ska jag ut och gå samt gymmaaaaaaaaaa!! inte motionerat sedan i onsdags.. :(( ABSTINENS!

En bild från ena flocken beståendes av 4ston och en hingst i morgondimman.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0