Fredagen.

vilken sjuk dag... 
Jobbet gick jättebra, och dagen gick fort. men när jag slutar såg jag att jag hade ett missat samtal av anna så jag ringer upp och hon berättar att det är stopp i avloppet till tvättmaskinen så det hade sprutat upp vatten där ur och ut genom maskinen!? Sen hade det kommit konstigt skitigt vatten upp i toaletten.. ÅÅÅÅH! Jag som inte kunna ta mig hem direkt heller utan jag skulle träffa Martine för att käka lite Mexirull. Sen efter det skulle jag träffa emma för att handla lite mat för att sen komma hem. klockan var halv 8 innan vi var hemma. När jag sätter igång och gräver i det där vidriga avloppet som är fyllt av kalk och pålagringar.. Under den tiden insåg vi att internet hade sagt godnatt... !!!! hittade något special medel som jag hade ner i avloppet.. 

Sedan när vi väntade på att den skiten skulle verka så lagade vi en gryta och käkade. när jag sen skulle gå o titta till våran kloak har jag ner all mat på golvet, såklart upp och ner..!!!! Så då fick jag skura där oxå!! GAH! Och internet ville inte fungera på hela kvällen.. !

Nu på morgonen funkar både avloppet, TROR vi. och internet är lite halvsegt... Det som är positivt är att solen skiiiiner i Oslo! Och idag är det lördag och jag får äta massa gotta! jag ska jobba idag oxå, 15-21. helt okej tider! Efter det ska jag bara mysssssaaa.

Hoppas ni har haft en bättre fredag än mig! 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0