Gårdagens!

Igår hade vi bestämt oss för att dra på T.G.I Friday's och lyxa till det lite med finmiddag! :) Vi tog oss en trerätters.. ;) Till förrätt tog jag buffalo wings, huvudrätt vart det Friday's Burger och efterrätten brownie Någonting med glass.. haha. SUPER GOTT var det! Under kvällens gång vart vi mer och mer partysugna och vi bestämde oss för att dra hem och ta oss en shot sedan stack vi vidare mot stan! Vi drog på karma och var där till ca 1, men där var det inge bra tryck, ingen som dansade och inga roliga låtar. så vi drog vidare för att hitta någon bättre klubb. Vi mötte upp en kille ifrån gävle och sedan försökte vi hitta oss till möllers cafe som ikväll tydligen skulle vara gratis, vi gick vilse några gånger men sedan hittade vi fram och snacka om att vi kom till HELT fel klubb, hahaha!! Det var någon slags rockbar, öl, skägg, piercingar, skinnvästar med nitar och hästsvansar och inte att glömma "skrikknarkarlåtar". Jorå, där hamnade vi, vi som var sugna på att dansa. Så vi drog ner på stan och köpte oss kakor och sedan skulle vi få skjuts hem av gävle.. haha. vilka jävla omvägar det blev innan vi tillslut hittade hem. men skönt var det att inte behöva gå hem! så tacksen för den! När vi väl kom hem så lade vi oss med chips i våran dubbelsäng och stirrade på melodifestivalen tills dess att jag somnade av låten porslin tror jag det var. Gud så patetiskt melodifestivalen är, överskattat helt klart.. wöh.

Jag och gävle hamnade i en rappduell mot ett gäng norrmänn, tror vi stortorskade eftersom jag inte kunna sluta skratta.. haha.


Våran "vänteballong".

Snyggtjejerna! 

Våra förrätter! 

Våran efterrätt! Fick ingen bild på min underbara burgare!?


Mysis!


Idag har jag söndagsångest och tänker ligga i soffan hela dagen och längta efter tacosen vi ska äta ikväll!! :D 

xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0