hej o hå.

hela veckan har jag varit död. klockan har varit ställd på 04.30 varje morgon för att åka och jobba. sen har jag gått och lagt mig vid ca 22 tiden. haha fyfan känner mig som en pensionär.. Men denna vecka har det iafl gått bra att jobba. det har inte varit så många stolpskott om man säger så.. ;) det är ju så skönt att komma hem vid 4 på dagarna men det är jobbigt att kliva upp.
Förra helgen hade vi en hemma fest igen, och ännu en lyckad! Vi hade en trevlig vors inann vi drog ut på stan för att testa en ny klubb som vi hade hört så mycket bra om. Och den var faktiskt över förväntan, stort dansgolv och världens mest bokade kvinnliga DJ var där så stämmningen var på topp! ett + i kanten var att klubben även har olika dresscode's för olika evenemang, och denna kväll var det Classy sexy. ;) wooopwoop!
Kvällen vart väldigt lyckad och vi hade sjukt kul! Helt klart ett ställe vi går till igen. och sanningen är att jag skaffat mig ett VIP kort dit. haha......
Den här helgen tar vi oss en halvgrön helg. :) Ikväll ska vi ut på T.G.I friday's & äta och dricka gott, vad som händer efter det, de får man se.. ;) vi ska iafl tokmysa över att vi lyckats så bra här i Norge och för att vi är ett så jävla skönt gäng! Trivs super bra med er bruuudar! :D Känner nu att det är otroligt synd att vi blir tvungna att flytta ur den här underbara lägenheten i april och försöka hitta en ny lägenhet, vilket inte kommer bli enkelt!! Och efter att ha bott i en sån här Lyxlägenhet och försöka hitta ett annat, kommer fan inte att gå. ingenting kommer vara tillräckligt bra.. Vi får nog helt enkelt hålla våran hyresvärd borta i några månader till.. ;) haha.
Sen kommer det bli en ny tattoo för mig under min tid här i norge, men vad det blir får ni se! Men det kommer vara en tattoo som kommer betyda otroilgt mycket för mig och hjälpa mig otroligt många gånger när man har det svårt.. Jag LÄNGTAR!!!!

En bild på nästan alla (tror jag) på våran vors.


Och så klart en bild på oss! Puss på er!



Och angående er där hemma, er saknar jag otroligt mycket allihopa! Kommer nog hem snart och hälsar på er, så jag får pussa och krama er alla! :D 
Men nu, ska jag göra det jag alltid gör på helgerna, städa lägenheten och kanske ta en liten tripp på stan! ;) 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0