Långben!

Hejsanhoppsan. 
Tänkte bara säga att jag känner mig just nu som en av krigarna i spartacus efter flera timmars slagsmål och varit på gränsen till att blivit dräpt flera gånger. Men jag har vunnit slaget över den dära förbannade steppbrädan idag som fick mig att hoppa runt som en idiot och snubbla hit o dit. Tappade hjärnan på jobbet tror jag att jag gjorde oxå. Shit, livet är inte lätt mina vänner. Men ACK en sån skön känsla det är efter att man har tränat, man blir nöjdtrött. Igår tränade jag 1timma själv, körde tre joggintervaller, 3 block med mage och rygg. Idag 1timmes stepp, imorgon väntar en halvtimmes Shape + kanske något mer. Nu ska jag dö som den tappre krigaren jag är innan fötterna blir för tunga för att ta sig upp för trappan. Sen ska jag göra en "LAGOM" stagedive i sängen. 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0