Slappis söndag!

Hollaa!
I går var jag och Anna in till stan för att handla lite kläder och vin till kvällen. Jag köpte mig en röd vårjacka på Carlings som jag varit på jakt huuuur länge som hellst och äntligen hittade jag den i rätt storlek! WIIIE! Sedan köpte jag två par sneakers, känner att det börjar på att bli dags för det. köpte en spetskavaj, en lååång kjol och strumpbyxor. Skitnöjjd, dock blev det lite dyrare än vad jag förväntat mig, men shit happens! Efter det storhandlade vi för en veckas ranson! Emma kom hem straxt efter vi kom hem så vi fixade oss och käkade sedan drog anna på lönnspils med jobbet o jag o emma drog iväg på en fest på grünnelökka. Det var mest en häng fest o inte något riktigt drag o vi som var danssugna! Sedan drog vi iväg in mot stan för att testa på Trumpet, där vi mötte upp Anna. Vart förvånad över hur bra det var eftersom första gången man var där har det varit så fullt av äckliga och sliskiga karlar som tar på en konstant och ÖVERALLT! Efter den gången har jag inte viljat gått dit nå mer men eftersom Karma var stängt så tänkte jag ge det ett försök till. Och fasiken vad kul det var där nu. Väldigt mycket norrmänn och roliga typer ute med bra musik. Dansade mig nykter.. haha :D 
När vi kom hem blev det varma mackor och sängen! 


En bild på Emma, Caroline och mig på Trumpet. 

Idag är det vårat älskade bakishäääng! Bästa med söndagarna, lätt!! Vi har käkat frukost ätit onyttigt och kollat på mello. Nu ska vi kasta på oss nå kläder och dra till godisslottet för att köpa en massa onyttigt som vi ska äta upp idag, EHE! Ikväll är det jag som står för maten och det blir kycklingfile med egengjorda klyftpotatisar med skivna morötter,Paprikor, champinjoner och med färsk timjan, till det blir det en egengjord mango chutneysås! MUMMS!  
Har laddat ner Life of Pi som vi ska gråta till ikväll! :D 

Imorgon ska jag kliva upp 04.30 för att jobba 07-15! Känner mig taggad .. ;) 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0