wiie

Lyyyycklig tjej! 
Livet i oslo börjar äntligen rätta till sig och livet är bara sååå kul! Jobbet fungerar kanon jobbar som bara den, idag går jag in på min 10 arbetsdag i sträck! Kul när pengarna rullar in som dem ska! 
Förstår inte att folk inte trivdes här i oslo!? Visst det är dyrt, men tjänar man norska så går det ju galant! Så ni som inte trivdes tror jag inte gav oslo en chans att visa dess glorydays! ;) 
Just nu sitter jag och letar efter den perfekta tatueringen som snart kommer inom kort!! Den kommer ha en väldigt stor betydelse för mig vilket kommer göra mig sjukt sporrad till att lyckas med det jag vill genomföra!! Men tänker för en gångs skull lyssna på mamma om att ta min tid med att hitta den rätta tattoon.. 
I helgen blir det att ta hjälp av en PT på Elixia så vi kan lägga upp ett schema för hur jag ska träna och för att lyckas med mitt mål som ligger bara 4månader bort!!! Undra hur många gånger jag kommer hata mig själv för att jag gick med på att genomföra detta, men det kommer vara såååå värt det i slutändan!! :D NO DOUBTS! 

För er som inte vet så kommer jag komma hem till söderhamn en sväng den 1MARS och bli hemma till 4-5.. 



Nu tänker jag klä på mig, äta och fixa mig för att sedan dra mot jobb 15-23!! 

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0