1/1 2013

Jaha, då var det ett nytt år och jag blev ett år äldre.
Natten började med att jag avslutade mitt arbetspass kl 23 och mitt tåg gick inte förrns fem över halv. Fick iafl se tolvslaget ifrån tåget, det var lite häftigt, åka igenom alla fyrverkerier längst Lysaker och Sköyen. Kom hem till lgh typ halv 1 och gick o lade mig direkt. orkade inte vara vaken en sekund till.. haha. klockan var ställd på 0600.. Fick åka tunnelbana och ta en buss ut till sandvika för att sen byta buss där till asker.. det är ett helvete att försöka åka kollektiv trafik på röddagar. Har iafl jobbat till 16 idag, och åkte och blev mött av mina roomies där dem hade pyntat och bakat kakor! :) fick även presenter av dem, fick ett "presentkort" på kino, nagellack och ett armband. Vi lagade hemmalagad pizza och kollade på tina & bettina. En rätt okej film för att vara norsk.. ;) fast, jag somnade lite grann där ett tag..haha.


Där har vi specialkakorna som jag älskaaar! :)


En gullig present av emma och anna!

Min Pizza! :D 

nu blir det ligga lite i soffan och bli lite trött innan jag lägger mig. haha, smart sagt. 
aja, god fortsättning på det nya året. Pussssss 
xoxo!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Åhh som vi saknat dig hemma på julaftonen OCH nyår!! Speciellt nyårsnatten kl 24.00 när vi brukar hylla dig <3
Är såååå tacksam över att du har så fina roomis <3
OCH bra nog avundsjuk på kakorna!! ;)
Kram kram

2013-01-04 @ 12:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0