Charlottenberg!

Halloj! 
I lördags var jag och Anna ner på stan för att träffa Ume-tjejerna för lite ögonshopping. slutade med att jag köpte nya höglurar(ÄNTLIGEN) sen på kvällen hade vi en supermyskväll här hemma. vi lagade tacos, tände ljus och tittade på film sen fick vi besök och snackade massa skit innan vi alla dog i sängen! 
Vi klev upp kl 7 på söndag för att ta tåget ut till lovisa för att ta hennes bil därifrån och över till charlottenberg! Det tog oss ca 1 ½ timma att komma dit. Vi handlade massaaaaaaa mat för svenska priser och svenska varor! Hur underbart var det inte att se lite svenskt?!  vi var där hela dagen, så vi hann med en SVENSK PIZZA! det var nog det bästa på hela dagen, en pizza med fläskfilé och beasås. Ni vet, sånt som inte existerar i norge.......  Sedan köpte jag även nytt vinterställ. Är super nöjd med köpet eftersom sakerna var först på rea, sen 50% på reapriset!! Så jag köpte märkes kläder, en jacka och täckbyxor, allt samman för 809kr!! Helt sinnes. så nöööjd!! som trötta soldater drog vi oss hem och dog i soffan med björnbröder på tvn. Helt perfekt avslut på en perfekt helg. 
Nästa helg planerar vi hemma fest igen eftersom det förra blev så lyckad! Men nu är det måndag och det betyder bara en sak! Sova, äta, Jobba, tjäna pengar, Äta, Sova heela veckan lång tills helgen kommer! woopwoop. 
Gillar livet i norge.. undra hur länge man blir kvar?! ;) 


Så här underbart hade vi i fredagskväll. Trappen upp till sovrummen... ;)
Emmas reaktion på godisbutiken! :D
Lyckliga tjejer storhandlar svenska råvaror! <3

Våra pizzor!! Oslagbara!

Mina nya vinterkläder. Täckbyxor av märket Windy Peak och jacka av märket Cobolt. 

Puss mina älsklingar! 

xoxo

Kommentarer
Postat av: Mammi

Men bilderna syns inte JU??

2013-01-29 @ 11:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0