Helgens vänner!

hej där! 
I fredags jobbade jag till 23 o när jag kom hem trodde jag att alla skulle sova men inte då! dem låg o väntade på mig dem busarna! Vi la upp en plan för lördagen hur vi skulle lyckas med den o vad som skulle handlas. Men straxt därefter deckade nog vi alla, opps! ;) 
Lördag morgon och anna skulle iväg o jobba så jag och emma var on our own. Vi började med att jag inte vaknade och att emma inte väckte mig så vi låg redan där en halvtimma efter i planeringen. haha. Vi kastade i oss frukost och sedan satte vi igång o storstädade, både uppe och nere. Emma plockade och jag dammsög. shiiit vad jobbigt. därefter drog vi iväg till elixia för att träna men eftersom vi redan låg efter i planeringen så bestämmde jag mig för att bara sola o få lite färg på kroppen iafl. sedan drog vi direkt till Grönland för att handla för hela veckan. O som vi handlade, det var bara tur att vi hade en varsin trunk. fyyyyfan vad ont det gjorde. sen drog vi hem o duschade o stack dirr in till stan igen för emma skulle leta några partykläder, utan resultat, sen handlade vi lite cider o drog hem och fixade oss. Martine kom straxt därefter. vi gjorde jelloshots och jag ploppade champangeflaskan och sedan var det igång. Vi fixade oss och anna kommer hem, sedan drar emma o anna o hämtar några norrmänn och sedan kommer det fler folk. Vi drog oss in mot stan vid ca 12 tiden, jag och martine gick på Isch med Pontus medans dem andra drog på trumpeten. 
Vi vandrade hem och när man kommer hem e emma o anna hemma med norrmännen. Så norrmännen och martine sov hos oss, haha vilket jävla hotell.. ;) 

Här får ni några bilder under kvällen. 



Martine o jag!

Louise, rebecca och martine!

Rebecca, Louice, Emma och Anna.

Tjejerna försöker visa hur gott det var, haha.

Några av gruppen med.

Jag var nog den enda som tyckte on jelloshoten. Mer till mig!! 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0