I have the flu, fuck.

Kan ju börja med att berätta att jag haft en väldigt jobbig förkylning i 3v bestående av täppt näsa och konstant hosta. sen i söndagskväll fick jag skyhög feber, bara låg och skakade och hackade tänder, mådde allmännt dåligt och mina halsmandlar var gigantiska, så jag ringde och rådfrågade legevakten här i oslo om vad dem tyckte jag skulle göra och dem sa åt mig att försöka sova och kommer ner imorgon ist eftersom det var sån lång kö och jag skulle bara må sämre av det. så jag tog ett X- antal alvedon sen låg jag och toksvettades hela kvällen och kunde knappt sova och vaknade varje gång jag var tvungen att svälja.. :( samt att jag inte fick behålla varken vätska eller maten.. när jag vaknade på morgonen ringde jag tillbaka dit och dem bad mig komma ner. efter en timma där så fick jag veta att det var ca 4-5 timmars vänte tid där så dem skickade mig till ett annat sjukhus som öppnade 4 och som tydligen var lite bättre på just influensa. Så jag drog hem och sov sedan drog jag dit till 4 och fick träffa läkare direkt och hon sa direkt att jag hade åkt på influensan.. så hon har nu sjukskrivit mig tills på onsdag, så förhoppningsvis får jag jobba på torsdag. HOPPAS.. så nu har jag fått i uppgift att bara ligga och försöka bli frisk, o det ska jag försöka med.. 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0