Julbord/ personal fest på Quality Spa & Resort i Holmsbu.

Tjeeena! 
Jag har varit super dålig på att blogga, men det har berott på att jag jobbat mellan vakt denna vecka, alltså 12-20. så jag gör inget annat än att sover och jobbar då.. Men jag tänkte visa er lite bilder ifrån helgen som var då vi var på julbord med våran station + 5 andra stationer. jag tror vi var uppåt 55pers om jag inte minns helt fel. 
Iafl så blev det bara bilder på hur vi bodde och inget under festen eller julbordet.. :( jag glömde helt bort det eftersom vi hade så kul! :)) 
Dagen började med att vi sågs på stationen för att sen åka bilar upp till Holmsbu, vi stannade på vägen för att köpa lite förfriskningar.. Kom fram vid ca 15 tiden, och vi var först på plats, jag skulle bo med karin och kathrine i vad chefen kallat det för "sjöbodar".. jaha tänkte vi, undra hur det ser ut? Och snacka om att vi hade fel för vi bodde i lyxvillor. 
när vi kom fram gick vi en runda i huset och upptäckte att det fanns 6sängar 3etage och 4badrum!? Där skulle vi bo 3st... ;) LYYX. Vi satte igång en kopp the och mös ett bra tag, sen tog vi oss ett glas vin och drog vidare mot tjejerna som bodde lite ovanför oss. Vi satt där och smådrack och snackade skit.. vi drog ner igen för att byta om och fixa oss en aning. sedan drog vi på julbord. och satan vad gott det var! det trodde jag ju inte men jag hittade lite lammfileer och lite potatisgratäng som jag satt och mös på. Därefter blev det pubben för att dricka och ha trevligt. jag vart lite besviken eftersom det inte fanns nå dansgolv eller bra partymusik.. men hade supertrevligt endå. efter det drog vi på nasch hos Sandvika. 
Morgonen därefter hade jag o karin ställt klockan på 9 för att dra och äta HOTELLFRUKOST! o fysatan vad gott det var... ååååh, varför får man inte äta det varje dag för??.. :( efter det gick vi o la oss igen o sov tills det var dags att åka hem, vi var ganska så slitna.. Men sjukt trevligt hade vi! :) 

Våran kamin i tvrummet/matsalen/köket.

Matsalsbordet.

köket.
karin var upp och kikade läget.
tvrummet.
Thé mys framför brasan!
vägen upp till våran villa. (den första vita villan till höger)
jättemysiga stigar igenom dem supersöta villorna.
Huvud entrén.
stigarna mellan villorna. 
Super cool morgon med frost och ångor ifrån älven.
 
 
 

Det var som sagt synd att jag inte knäppte mer bilder. men ni ser iafl att det var supermysigt. För er som vill uppleva norska skärgården borde ABSOLUT åka hit, speciellt på sommaren då det ska vara otroligt vackert här då. 
 
Klem og kos er!


xoxo

Kommentarer
Postat av: Mammi

Men va kul, och vilken resa OCH boende!!! vilka vyer, som bomull för själen <3 kram

2013-01-29 @ 11:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0