"Nyårs försöket"

Hejsan. Nytt år nya tag, som alla andra år.. men nu känner jag att det är dags! verkligen!!
Jag kör inget med "nyårslöften" Eftersom det endå ALDRIG funkar. Utan jag gör en kompromiss där och kallar mitt "nyårslöfte" för "Nyårsförsöket" jag tycker det passar mycket bättre. :) 
Mitt "Försök" är iafl att ge 4 månader en chans till ett nytt liv, ett sundare och mer aktivt liv. Nu när jag äntligen har skaffat mig ett medlemskap på ett av Norges största och fräschaste träningscenter så ska jag utnyttja det till fullo oxå. 
När jag gick med i medlemskapet ingick det en gratis undersökning med deras nya Inbody 720. Den visar Följande:

Inbody 720 gir deg svar på:
  • Muskulatur i kg  
  • Fettmasse i kg og prosent  
  • Fordeling av muskulatur  
  • Visceralt fett (bukfett)  
  • Idealvekt
  • Hvileforbrenning  
  • Kroppsbalanse 
  • Vannmengde

Ni får ursäkta att det står på norska men ni kanske förstår endå? :)

Det ska iafl bli RIKTIGT intressant att få reda på allt detta och sedan få arbeta efter detta!! 
Sedan fick jag med 2timmar med personlig tränare, så med hjälp av den tränaren ska vi lägga upp ett nytt schema för mig som jag ska följa. Jag kan ärligt säga att jag är SJUKT PEPP på att börja träna. Jag känner att jag har en massa aggrition som behöver komma ut och jag vill kunna få den kroppen jag faktiskt BORDE ha och den kroppen jag kommer trivas i. 
Jag ska börja på allvar redan v.2 och dels beställa tid med en personlig tränare och ta den dära Ibody så jag vet vad som behöver göras. sen är det bara att sätta igång. Det här är något jag verkligen behöver, det har varit dags alldeles för länge. och nu när jag endå har flyttat hit till norge så varför inte ta vara på tiden att försöka förändra lite livsstil och lite former på kroppen? ;) Klarar jag av att flytta till Norge och lyckats skaffa mig ett heltidsjobb och lägenhet så klarar jag detta med. Det gäller bara att SLUTA UPP MED GODISET. Det kommer vara det svåraste för mig, eftersom mitt socker begär är extremt nästintill sjukligt.. Att hålla igång med träningen kommer jag inte ha några som hellst problem med. men för att det ska bli något resultat behöver jag sluta med socker och börja "äta med huvudet" och tänka på vad jag stoppar i mig. 
Men det är något jag bara ska klara av. O så är det bara! :) 
Det är bara att sätta igång så man når sitt slutliga mål.. 

Peace my friends, I love you all!
xoxo



Kommentarer
Postat av: Mammi <3

Men va kul !! Åhh va spännande och se resultatet från maskinen ;) skulle jag vilja testa oxå, de säger ju att en smal männsika kan ha mer % fett än en kraftig tungre kropp.. ALL Lycka till min duktiga dotter <3

2013-01-04 @ 11:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0