Shopping på nyårsdagen.

Hej vänner. var lite depp på förmiddagen för jag insåg att det skulle skita sig rätt så ordentligt med att ersa till jobbet morgonen därpå. Vanligtvis tar jag bara tunnelbanan till nationalth och byter till snabbtåg där som tar ca 20min sen är jag framme. men just den dagen så gick inte tågen förrns kl 11 på fm och jag började jobba 9. så jag fick strula till det genom att behöva ta tunnelbanan i ca 20min, byta till buss där till sandvika och sedan där igen behöva byta buss en gång till för att komma till asker. och då 20min senare.. 
Så jag bestämmde mig för att "tröstshoppa" på rean som är inne i Oslo. drog ner på stan till 11 och var klar vid 13 tiden och då käkade jag mat och sedan drog jag på jobbet. 

Tänk vad lite shopping kan göra en glad! ;) 


Här har ni en bild på sakerna jag handlade. är riktigt nöjd med dagens köp! 
Handlade allt på rea. Det blev 9tröjjor ett par byxor, en väska, en halsduk, lite smycken och nagellack! Allt för ca 1300NOK. Helt okej shopping alltså... ;) NÖJD CHEY! :D

Höööörs snyggisar!  
xoxo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0