dålig uppdatering.

förlåt mig så mycket för att jag inte har uppdaterat på år och dagar.. men jag har varit så otroligt otaggad o opepp den senaste tiden.. Får inte min vardag att flyta på med träningen.. Är trött o less hela tiden.. :( 
Men nu har jag köpt mig Low carb soppor och puddingar som jag ska börja äta när jag känner mig redo! 
För att verkligen komma igång ordentligt så måste jag se snabba resultat i början. 
O den dära förbannade tattueringen, jag hittar ingen wow text... blir galen. behöver få den inspirationen... 
Sitter just nu hemma i söderhamn och har precis packat och väntar mest på att tiden ska gå.. eftersom jag ska åka tillbaka till oslo idag. tåget går 11.28 o då är det ett byte i stockholm. känns jobbigt att behöva åka så länge, eftersom jag inte har bokat någon plats!!! smarttjej.se

Lovar att jag ska blogga bättre.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0