dag 26!

Hej mina vänner! 
Idag har jag utfört dag 26 av 30 på fitnessfighten. Tiden har verkligen gått hur fort som hellst, på torsdag är denna månad över! Vill faktiskt inte att den ska vara över, redan. Känner att jag har mycket kvar som jag kan ge. och är fortfarande inte "nöjd" med min kropp. Jag måste säga att jag är otroligt nöjd med denna månads förändring och jag tror jag kommer klara av mitt mål för denna månad. (-10cm på höften) dag 20 hade jag endast 3cm kvar. jag har inte mätt mig sedan dess för nu vill jag inte bli stressad eller besviken på något sätt, utan nu har jag kört stenhård träning de senaste 6dagarna för att få bästa möjliga resultat. Jag ser att muskler börjar titta fram på ryggen, armarna och benen börjar bli slimm och stenhårda... haha. Det ska bli spännande att se mina före och efterbilder samtidigt som jag säkert kommer bli äcklad av att se förebilderna. Men så är det ju alltid.. 
Igår hade jag en sjukt jävla bra träningsdag, konditionen var på topp, att stå på crosstrainern gick av bara farten!! Jag klarade av alla styrkeövningar med bravour och jag kände mig riktigt stark och på topp, fick jag skulle jag ha fortsatt hela dagen men skulle möta upp martine för att kolla på polishästar och mysa runt lite på stan. 
Mina dagar nu har mest gått åt till att träna, laga mat, jobba och sova.. Det blir inte mycket mer än det... Det är helt klart för några timmar på dygnet. Idag har vi legat i frognerparken nästan hela dagen och grillat, snackat skit och spanat in grabbar, såklart.. ;) Senare så tränade jag och idag var inte konditionen min bästa vänn, däremot blir jag allt starkare när det gäller vikterna och övningarna, vilket jag tycker är superkul! :) Varenda gång det går segt eller jag känner att ge upp under träningen tänker jag på den där förbannade assnygga klänningen jag ska ha på mig på bröllopet!! och som jag kämpar då... hihi, man måste ha sina knep! :) 
Men jag kan säga att jag längtar tills nästa helg, då jag efter en månads nytkerhet ska få gå ut och göra staden med bästa kollegan! Längtar!! Tills dess, Hadet bäst!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0