Hejhopp!

Hejsan! Jag har verkligen inte haft tid eller ork till att blogga... vet aldrig hur jag ska formulera mina inlägg men gör en liten uppdatering till er som är intresserade.
 
Jag har iafl sen den 1maj gått med i något som heter fitnessfighten, till er som inte vet vad det är så är det ett träningsprogram man följer i 30dagar, där man varje dag ska träna efter deras instruktioner och program, Ca en timma om dagen. Man får även kostprogram man ska följa varje dag i dessa trettio dagar. Vilket innebär att jag äter 5-6 ggr om dagen, med mycket proteinrik mat och väldigt lite kolhydrater. Jag äter ca 1500kcal på en dag. 
Här hittar ni en länk till sidan. http://www.worldofshape.com/
Gå gärna in på den sidan och kolla runt så får ni se hur jag gör och kolla gärna på resultat bilderna så förstår ni nog varför jag gör detta!! Så sjukt inspirerande att se alla dessa bilder på alla männiksor som faktiskt har lycktas!! Jag ska bli en av dem. 

Iafl så dem första 9dagarna har gått och nu har jag äntligen börjat fått in rutinerna och magen har börjat ställa om sig, vilket är väldigt bra, efter 2 timmar så börjar magen knorra, då är det dags för mat! Kanon, slipper man ställa någon "matklocka" som jag tidigare behövt. Träningen gick skapligt bra i början, sedan dag 7 fick jag en rejäl dipp, kroppen sa emot, fick ont överallt och skavsåren kom. Jag hade svårt att koncentera mig på jobbet och blev allmänt trött. men som tur va så fortsatte jag, redan dagen efter gjorde jag flera PB(personbästa) i dem olika övningarna när jag tränade. Hittade tillbaka till träningslusten och fortsatte och kämpa. Nu, dag 9 ser jag skillnad på kroppen, redan har 5cm i midjan försvunnit!! 

Mitt mål innan jag startade den här "fighten" Var att få en bättre syn på maten, komma in i rutiner och förstå att hur man mår faktiskt ligger i maten.. Samt att MINST gå ner 10cm i midjan, MINST. Kilon för mig skiter jag fullständigt i, det är så missvisande många gånger. det enda jag vill är att man ska kunna se förändringen och att jag går ner några storlekar i kroppen. DET är mitt mål med denna månads Fitnessfight. Jag tänkte lite taktiskt när jag beställde en klänning som jag ska ha på pappa och kines brölopp med -10cm i midjan... Den ska jag kunna ha sista juni! Och nog fan ska jag vara snygg i den allt!! 

Idag ska jag mot gymmet igen innan det blir 8timmars jobb. Och idag har jag fått en ny övning, Dips... Fyfan, den hatar jag och som jag ska tänka på den förbannade klänningen när jag gör den då! Ohja! 

#VinnarskallenNr1 här! 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Du är så otroligt duktig, jag är mäkta stolt och så glad för din skull!!! Älskar dej❤ bit ihop !!

2013-05-09 @ 11:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0